och en till..

Om dig
Namn: Evelina
Ålder: 21
Smeknamn: Eve, Evis, Ninna, och Yoda då..
Sysselsättning: Pluggar reseledare och tour manager på travel education centre
Linje/klass: RL4
Hårfärg: Mörkbrun
Ögonfärg: Brun
Skostorlek: 36

Klädsel
Vad har du på dig idag:
svarta jeans, flerfärgad skjorta, svart tubsjal
Vad använder du just nu för skor: olika!  har inga skor på mig just nu men använder  för det mesta under vintern reebok, kängor, uggs
Favoritfärg på kläder: svart, grå och vit går ju alltid. men färger jag annars gillar är puderrosa och mintgrön!

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag
Du pratade med: Mamma
Du delade en drink med: Lotta tror jag
Du gick på bio med: minns inte..
Du gick på stan med: Joe Nyström!
Skällde på dig: farmor

Senaste
Låt du hörde:
Seek bromance - Tim Berg
Film du såg: Det var med Joe.. American gigolo haha!
Mat du åt: Blåbärsyoghurt men ikväll ska jag få biff!
Kram: Sara förut idag
Puss: Sebastian
Fest: Bogrens röd torsdag
Känslan: besviken
Resa: 7.5 mån i Turkiet. kom hem för 2 mån sen
Glädje: Jag är för det mesta glad (när jag inte är sur...)
Dröm: Jag minns inte men jag vaknade väldigt belåten!
Boken du läste: Egoboost skriven av blondinbella
Personen du träffade: Sara
Personen du pratade i telefon med: Mamma
Personen du fick sms av: Lotta
Gången du åt en 7-eleven korv: Älskar korv! men brukar inte äta på 7-eleven utan på grillen i norrtälje eller sibylla. massa mos ska det vara!
Gången du var utomhus: ska ut och gå nu! men när jag gick hem från skolan för en timma sedan
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Innan jag tog tåget tillbaka till norrtälje. Den 9 jan.
Saken du köpte:
Avslutningsklänning och en bustier!



lördagsgodis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0