en liten lista

Hur många har du varit tillsammans med?
definitionsfråga med tillsammans men jag säger en!
Vill du gifta dig? Varför/Varför inte?
Ja. någongång i kyrkan. Vit brudklänning, patrik ska gå fram med mig till altaret. allt det där.
Blir du lätt kär?
Ja
Vad är det mest avtändande du vet?
Brist på respekt
Hur viktigt är det att man har något gemensamt?
Tycker inte det är jätteviktigt men klart man måste ha något som håller en samman.
Ditt längsta/kortaste förhållande?
4 år
Hur raggar du?
Använder min charm.. haha
Har du en "utseendetyp" hos killar?
Jag har ju en viss typ som jag gillar.
skjorta, keps, tatueringar.
men samtidigt faller man så faller man
Vem var din första kärlek?
Pontus. jag var ett år och han fick bara mata mig med vällingen. säger min mamma iallafall
Vad tycker du om att ligga på första dejten?
känns det bra så varför inte
När går gränsen vid otrohet?
kyss/hångel
Är du romantisk?
Ja det skulle jag påstå jag är!
Vad är viktigt i ett förhållande?
Att man tror på varandra, är KÄRA, har kul, gör saker tillsammans
Har du någon gång lekt med någons känslor?
Ja
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn?
aldrig, men göra en gemensam tatuering är fint. om det verkligen är föralltid
När du vill ha någon, vad gör du?
addar han på facebook? haha. nejmen man får väl lägga upp det. internet är bra gällande sånt!
Vad faller du för?
fina ögon och killar som ger en kolsyra i benen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0