drömmer om livet vi aldrig fick

Att leta efter något man egentligen inte vill veta.
Pirret i maggropen när man vet att man gör något förbjudet.
Kan inte jämföras med sparken i magen när man insåg att man hade rätt,
och känslan av ånger kommer över en.
Om man aldrig hade chansat hade man aldrig vetat.

Tänker mycket på saker jag gjort som kunnat göras annorlunda
samtidigt som jag vet att dåtiden aldrig kan ändras
lovar jag mig själv än en gång att aldrig mer falla ner i det där mörka hålet
när jag kramade din jacka och sa "lämna mig inte jag gör vad som helst"
känslan av att mitt liv inte längre var mitt.
det var den värsta dagen i mitt än så länge 21åriga liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0