skrattar bäst som skrattar sist!

Det fanns en kille i Turkiet, en sån kille som visste precis hur man gör för att utnyttja semestertjejer för att inte nästa dag ens hälsa på dom. Kanske ringa någon gång när han var ensam o fråga om man ville komma över. En sån som flirtade med ens kompisar och gärna ville träffa alla samtidigt och inte ens tittade åt en på ens avskedsfest.

Idag var han tydligen i Stockholm och bodde på hotell i några dagar.
"Kom hit det är fest!"
Men då kände jag det började pirra nere i maggropen.
"Ja jag bor ju nära men näe. ikväll ska jag vara med min pojkvän."

Även om jag inte ska vara med min pojkvän så kunde jag inte låta bli att storflina och tänka haha in your face bitch när han skrev "okej :("

Jag är inte den där tjejen! aldrig aldrig.  tycker synd om alla de andra tjejer som kommer trampa på din mina nästa år och året där efter.


what goes around comes around

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0